perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Wednesday, September 29, 2010

29 Okt 2010

Aku x kn lp tarikh ni smpi bl2 coz hr ni adlh hr yg plg mncbr dlm hdp aku..
sjauhmane aku mmpu bertahan utk teruskan hdp aku ni pn aku x tau..nk cr kebahagiaan dlm hdp bkn 1 bnda yg sng..kdg2 dh usaha sebaiknye,rezeki x mnybelahi kte..org kate kehidupan 2 manis..tp kdg2 ade jgk pahitnye..aku yakin x de sorg pn nk hdpi kepahitan dlm hdp die...mcm 2 jgk aku..tiap2 sstu yg kita x jgka mgkn akn berlaku 1 ms nnt..ms ni smgt jela yg tggl utk trskn hdp.klu x kuat,phm2 jela ape akn jd..aku ni x tau sjauhmn smgt yg aku ade..nth aku mmpu hdpi cbrn akn dtg atau x..2 sume aku x pnh pk kn..andai 1 ms ianya berlaku pd aku..aku pn x tau nk wtpe..ms 2 mesti aku rs hdp aku kosong..x de sp yg tmn aku..hdp sorg2..bagai ditiup angin yg aku sndri pn x tau smpi mn ianya bertiup menghanyutkan aku..ya Allah..berikanlah aku kebahagiaan..jgnlah kau duga aku dgn sstu yg aku x mmpu nk hdpi..bukakanlah pintu rezeki aku..jdkanla aku hmba yg plg bertuah hdp di muka bumimu ya Allah.. =.(

1 comment:

  1. sabar ye...hdp mmg penuh dgn dugaan..tapi siapalah kita untuk mghalangnya..pray and pray...

    ReplyDelete