perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Saturday, June 5, 2010

lg 2 mggu..

Pejam celik je dh nk abis keje..tggl 2 mggu je lg nk blk u..
lps ni aku de tggjwb yg lbh pntg..smbg blaja & cb cpi yg terbaik dlm hdpku..22-23 jun aku de prgrm kat u..lps 2 aku nk lepak umh spupu lm skt..dh lm x jmpe spupu ksygn aku 2..rndu gler kat die..huhu..dr kck smpi beso ngan die jela aku bkepit tiap kali blk kmpg..huhu..wluapepn rs x sbr nk blk u jmpe kwn2..cuti kali ni rs lm sgt..x taula np..x lm lg result pn nk kuar..tkt rsnye..pglmn aku keje ni pn aku x kn lp cm 2 je..oleh sbb 2 mggu last keje aku & geng2 keje cdg nk g ipoh..nk g jln..kbtln aku dh last keje ms 2..dorg ckp 'nnti mesti rindu kat ain'...terharu rsnye de org rindu gak kat aku..huhu..dorg mmg best..phm aku..lg2 jaja..thnx jaja..tp nk kongsi ngan korg sume..lth keje aku smpi skrg x hilang2..smpi skt2 bdn aku..hr 2 smpi dmm2 aku dbuatnye..tp x pe..slagi bdn ni msh mmpu bkerja & bertenaga aku akn trs tbh hdpinye..chaiyok2!!

1 comment:

  1. Ida + Awk bergabung = riuh rendah le jdnye nanti hehe.. die tu pun rindu gak sesangat kt sepupu die ni.. selalu sebut je.. ari ni die terkenangkn ms awk ber 2 ms kecik2 dulu pakai baju sama.. =)

    ReplyDelete