perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Monday, June 28, 2010

why me??!!

knp mesti aku yg hny dpersalhkan??setiap org mesti de wat kesilapan wlupn skali...
bg aku setiap ape yg brlaku 2 ade hkmhnye tersendiri..jgnla tau nk tuding jari je??nk mntk simpati org tp x bertempat.klu nk khwn 2 khwn jela.x yh nk nyusahkan hdp org lain.ni dh puas kutuk org tp last2 nk baik2 plk.pk la perasaan org lain jgk..klu org x suke cr kte cbla ubah.ni x.mkn menjadi2.tau nk cr slh org je.mcmla die 2 bgs sgt.sblm ckp org 2 tgkla dlu diri 2.aku bkn nk mrh2.aku terime apepn kate org.manusia kat dunie ni sumenye x smpurna..so..sm2la kte muhasabah diri..anggpla setiap ape yg dh berlaku 2 sbg 1 hikmah..jgn suke menyalahkan org lain..2 je psn aku.klu kte redha dgn ape yg dh jd,insyaAllah sumenye akn berjalan dgn tng..tng2kanla diri..kpd hmba Allah sorg ni..slmt bertunang..x pyh nk bndg2kan die dgn aku.klu kate2 2 smate2 hny nk sktkn ht aku sume 2 1 kesilapan.ko dh dpt ape yg nk..just go on.x perlu nk bruk2kan org lain coz org lain pn de ht n prasaan yg perlu djage..

5 comments:

  1. marah betul ni.. =).. eloklah dilepaskan segala apa jua yg terpendam dalam hati tu.. kalau dipendam pun nanti merana badan.. YUP life must go on.. =)

    ReplyDelete
  2. jgn lepaskan sume skali....t xde modal utk mase2 akan dtg:P

    ReplyDelete