perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Wednesday, April 14, 2010

Akhirnye...!!

Akhirnye proposalku dterime oleh dr.rosni.haha..
rs nk menjerit je..puas ht..tggl edit2 skt je lg.pni dh blh anta dh..setelah kian lm aku bertungkus lumus dgn proposal ni akhirnye sume 2 berbaloi bg aku.x sia2 usha aku slm ni..btl bak kate pepatah..bersusah2 dahulu, bersenang2 kmdn..huhu..lps settle je khuttoh ni aku kene siapkn online news plk..1 keje yg amt leceh jgk ni..hurmm...x pela..slagi mn de kemahuan, di situ de jln..bkn mcm adnan sempit tau..dmane de kmhn di situ de highway..haha..nk pecah prt tgk cte 2.tp jln cte yg amt menarik..ops, dh lari topik plk.sorry..hehe..berbalik pd cte ku td..emm..proposal..kesimpulannye, proposal aku tggl lg dlm 80% je lg nk siap.cayalah..thnx pd sp yg membantu.. =)

2 comments:

  1. napela post ni boleh mencilok ke cerita lain...tergelak I 5 saat...hahaahaha

    ReplyDelete