perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Sunday, April 11, 2010

yea!!

Keje aku dh pn siap..proposal ku..huhu..
tp esok adlh hr penentuan smda proposalku dterima @ pn x..hrp2 dterimelah..aku dh mls nk edit2 lg..skt kpl pk..lg2 nk dekat exam ni phm2la..huhu..ermm..nk tlis pe lg ek?
ha..dkesempatan ni nk ucap good luck kat sume kwn2 seperjuangan..smoga kejayaan milik kte bersame..x lupe jgk utk exam muet..mesti dptkn plg skt band 3..huh..1 cbrn yg perlu dipikul..agk2 blh x aku dpt band 3 ye?aku mmpu doa je..smoga muet kali ni menyebelahi aku...Ya Allah..bantulah hambamu yg lemah ini..

2 comments:

  1. kalo dah bace,xkan tuhan nak hampekan kamu... :)

    ReplyDelete
  2. emm..btl pe kate awk..smoge sy akn dpt pe yg sy impikan 2..=)

    ReplyDelete