perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Tuesday, April 27, 2010

Syukur...

Emmm...x tau nk taip ape sanye..just nk kongsi kegembiraan ngan sume org kat blog ni...bl ht sng sume mslh akn hlg..btl x?? huhu...hr ni aku rs ssgh bhgia & gmbra..nk tau sbb ape?? tuuuuutttt..rhsia...mn bole btau..hahaha..tp kgmbiraan ni x slalu dtg..bl dh dtg rs mcm ni rs dunia ni mcm kte yg pnye je..hehe...tp aku x lp utk ucpkan rs syukur yg x terhingga pd Allah s.w.t sbb berikan aku kgmbiraan ni...aku terharu dgn ape yg aku dpt..klu sblm2 ni aku slalu diberi ksdhn..tp hr ni aku telah dberikan kegembiraan...x sia2 aku berhempas pulas dgn sume mslh..btl kate pepatah..'bersusah2 dahulu bersenang2 kmdn'...so, redhalah dgn setiap apepn yg berlaku..InsyaAllah sume 2 akn jd lbh mudah klu kte slalu besabar... =)

2 comments:

  1. apakah kegembiraan itu?

    A>mendapat duit sejuta
    B>makan dengan jutawan?
    C>tiada jawapan?

    hahaha

    ReplyDelete