perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Monday, April 12, 2010

oh tidaaakkk!!

Tajuk tesisku kene reject...waaaa...
nk nanges rsnye..pnt wat.. =( skg aku kene start utk wat tajuk yg baru plk..tp yg bestnye dr. rosni tlg bg tjuk..huh..lega..nsb bek die blh konsider..yela, mn x nye..jumaat ni last anta ma..sp x gelabah..klu x anta 40 mrkh melayang mcm 2 je..sp x nk weh mrkh 2..membantu dl exam ku..huhu..wluapepn aku kene keje keras utk siapkan proposal aku ni..terpakse bersengkang mate mlm ni..ms dh suntuk..kene rush...mudah2an aku dberi kekuatan utk siapkn keje aku ni..amin..

1 comment:

  1. amoge kkuatan tu mmberi awk semngat utk lbih produktif di mate DRS.....haha

    ReplyDelete