perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Friday, April 16, 2010

oh no... =(

Hr ni adlh hr yg membuatkan aku berfikir pjg..
emm..bersalahkah aku?? ye..mmg aku slh sbb terlalu memakse org..lps ni aku tekad utk tidak menyusahkan hdp org len lg..biarlah apepn yg t'jd..yg pntg org len hepi..sp lah aku utk mengawal hdp org len..bl pk2 blk..aku dh menyakitkan ht org len..kpd ssiape yg berkenaan..i'm sory..bkn niatku utk mrh @ mengawal tindak tandukmu..lps ni aku x kn sekat hdpmu lg..ckpla dgn ape yg terjadi..smoga engkau sentiasa dberi kenikmatan hdp yg berlipat kali ganda lps ni tnpa gguan ssiape pn...smoga hepi slalu.. =)

2 comments:

  1. mesti orang tu tgh sedih skrang ni....sebab die xde tempat untuk bergantung harap lagi....awak tunjuk la die pade ape yang awk mau....

    ReplyDelete
  2. x de mknenye klu bnda 2 akn hepikn kte sorg je sdgkn die terpkse mmbuat sstu tnpa kerelaan die...

    ReplyDelete