perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Wednesday, April 28, 2010

Ya Allah..mampukah aku??

Aku br dkejutkan dgn 1 berita yg agk mencabar aku ketika exam ni...
Ya Allah..mampukah aku utk hdpi sume ni? ssgghnye aku dh x de kekuatan utk hdpi sume ni..bantulah aku Ya Allah.. =,(  aku tersepit dgn keadaan...bl dpt tau brita ni aku dh x blh nk concentrate pd study..ape yg aku nk jwb esok?? paper balaghah yg amat mencabar aku...kuatkah aku nk hdpi sume ni? kpl aku dh skt gle pk..br je lega dr migrane..ni dh mule skt blk..adkh jln penyelesaian utk sume ni? nk nges pn dh x blh kuar air mate dh..terlalu byk cbrn yg aku hdpi ms exam ni..mdh2an dgn dugaan ni dpt kuatkn lg smgt aku utk teruskan perjuangan menghabiskan degree aku kat usim ni..tp apkh lg dugaan yg aku perlu hdpi lps ni?? aku serahkan sgl2nya pd yg Maha Kuasa..aku x mmpu utk berkata2 lg..hny pdMu aku berserah Ya Allah..

1 comment: