perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Saturday, April 17, 2010

x de mood r... =(

Emmm...x de mood r nk exam ni..
mls tol nk bc buku.. =( apela yg ptt aku wat ni?? maaaakkkk..tlg ain..exam kali ni la aku plg rs kestressannye..mgkn sbb br je settle proposal..ngan news online yg x siap lg..hurmm...x taula bp pointer aku dpt sem ni..aku twkkl jela..x tau dpt jwb exam ke x sem ni..rs nk nges je..x tau nk ngadu ktne..kat blog ni jela tmpt aku meluahkan rs..nth2 blog ni pn dh bosan agknye dgr celoteh aku ni ha.x kire.aku nk gak tls.huhu..aku hrp aku dpt nek kn pointer sem ni.dpt nek skt pn jdla..jgn trn dh..klu trn scr automatiknye PNGK aku pn akn trn..waaa...x sggp2x..Ya Allah..tlglah hmbamu ini... =.(

2 comments:

  1. cian awak....xpe.... Allah bersama hambaNya yang berusaha :)

    ReplyDelete
  2. Allah tempat terbaik untuk mengadu..............

    ReplyDelete