perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Tuesday, April 13, 2010

zzzzzz...

Hr ni adlh hr yg plg letih..x taula knp..
seharian aku mengadap proposal..bl last mnt kene tkr tjk phm2 jela..otak pn mcm dh jem nk pk..aku ni dhla x kreatif nk mencipta soalan utk kajian tesis ni...tp kwn2 byk bntu..thnx pd sp yg berkenaan..sy sgguh m'hrgainye..aku x taula ape nk jd ngan proposal aku..mcm x best je ayt aku..tgk org len pny sume mntp2..jeles tol.hurmm..ape aku ptt wat ni??tlgla aku...aku dh ketandusan idea...hrp2 aku dpt hasilkan tesis yg best nt..sdey 2 ttp de..tp ape nk wat..redha adlh jln terbaik.. =)

No comments:

Post a Comment