perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Friday, April 16, 2010

Celebre...

Mesti org tertanya2 ape celebre 2?? kan3!!
CELEBRE 2 nm sejenis mnyk wangi yg br je aku beli d AVON..baunye wangi sgt..klu pki time tdo gerenti smpi termimpi2 pnyela..huhu..klu korg x caye blhla mencube..sblm ni aku mengalami kesukaran utk memilih mnyk wangi..org kate "belila mnyk wangi ni..wangi.."...mcm 2 jgkla yg len.smpi png kpl aku nk pilih yg mn 1.huhu..almklumla..hidung pn len2..bau pn x sm.hahaha..tp bg aku mnyk wangi ni adlh yg terbaik dr ladang..meh cube rmi2..x sia2 aku beli tau..hrganya pn x la terlalu mhl..cume RM35.90..tp ni blm offer btl2 ni..klu time offer lg murah..smoga aku m'jd pemuja rhsie utk mnyk wangi ni smpi bl2..hahahahaha.... =p



1 comment: