perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Saturday, April 24, 2010

I miss u..

Aku rindukan seseorg... =.(
bilela agknye aku akn bersua dgnnye hr2??adkh sume 2 akn jd kenyataan @ sebaliknye? ermm..1 persoalan yg agak ssh nk d ramal jwpnnye..papepn..aku hrp aku akn hdp bhgia 1 ms nnti..2 la doaku..smoga aku dberikan kekuatan utk teruskan perjuangan ni..slagi mn aku msh bernafas d muka bumi ini, aku akn pstikan insan yg aku rindui ini akn sntisa beroleh kbhgiaan & kbrktn dr Allah..ssgghnye die amat sempurna bgku..Ya Allah, berikanlah die kekuatan & ketabahan dlm menghadapi sgl cabaran & dugaan di muka bumimu ni..berikanlah htnye ketenangan & kau ukirkanlah senyuman di bibirnye setiap hr..smoga die akn sntiasa tersenyum & tertawa denganku lg..amin...

4 comments:

  1. xpe...mungkin d sudut hati opang tu,die sedang cube berusaha untak dapatkan yang terbaik untuk awak...

    ReplyDelete
  2. kebahagian di tangan kau .. insyaallah kau akn dptknyer .. sebagai kwn .. akn ku doakan kbhgian kwn2 laen .. amiinn ..

    ReplyDelete
  3. thanx anam..smoga kte sume akn sm2 dpt kbhgiaan yg kte inginkan 1 ms nnt..amin..

    ReplyDelete