perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Monday, April 12, 2010

Mengenang nasib..

ermmm...apela nk jd kat diri aku ni..rs mcm de bnda yg kurang je..
d pg yg sunyi & agk nyaman ni aku rs nk tulis sstu kat blog ni..x tau ape yg nk dluahkan..tp aku rs nk tls sstu tntg hdp aku..hidup yg pnh dgn onak duri yg perlu aku tempuhi..mslh tb2 menyelubungi aku..arghhh..sabar ain..sabar..kdg2 rs nk menangis bl pk mslh yg aku hdpi..aku x nk cr permusuhan tp kedamaian yg aku inginkan..tp org x phm..ssh sgt ke utk kte maafkan kslhn org len??aku x tau ape lg dugaan yg perlu aku hdpi lps ni..aku serahkan sgl2nye pd yg kuasa..aku redha dgn setiap ape yg berlaku..aku percaye setiap ape yg berlaku 2 ade hkmhnye..aku kene kuatkan smgt & cb jd sorg yg tabah..jgn cpt pts ase..aku nk berjaye..x nk sia2kan hidup aku sepanjang blaja kat u ni..Ya Allah..kuatknlah ht ku ini..dlm pd ms aku ssh ni de lg yg lbh ssh dr aku..wlupepn prinsip hdp aku..setiap mslh yg dtg..senyum adlh jln terbaik.. =) kdg2 kte x sdr yg kte ni sdg diuji..mgkn Allah nk bg ksngn pd kte 1 hr nnti..kebahagiaan yg kte cr..bkn kesengsaraan..Insyaallah..klu kte redha dgn ape yg berlaku ats diri kte, 1 ms nnt x msthl kebahagiaan 2 akn jd milik kte..so, keep it out.

No comments:

Post a Comment