perjalanan masih jauh..

perjalanan masih jauh..

mari bc blog saye.. =)

dikesempatan ini ku ingin berkongsi pengalaman hidup dgn kwn2 sume..setiap keseronokan de kesedihan & setiap kesedihan jg terselit kebahagiaan..oleh itu, sm2la kte muhasabah diri..agr hidup kte lbh dberkati..amin..

Wednesday, April 14, 2010

hehe..=p

Hatiku dh mule sejuk..hehe...=p
td bkn men marah lg.tp skg dh x..kjp je kn?? =p mrh lm2 pn x elok sbnrnye..hehe..sabo jela sp2 yg kene tempias ke badmoodtan aku td..haha..sorry..x sgaje..=p..kdg2 kte sbg pmpn ni bkn pe..mgkn nkkn perhatian kot..dh name pn pmpn kn..nk wt cmne..x de pmpn x lgkpla hdp org laki.mcm 2 jgk org pmpn..x lgkp hdp tnpa org laki..tp bl pk2 blk lucula aku ni..dh beso pn nk jd budak2 lg..haha..time nila nk bantai sume ni..nt dh khwn dh de ank x bley wat cmni..nt trn kat anak aku jgk yg png kpl..nth2 lg dasyat dr aku.haha..x psl2 aku kene heart attack dlm usia yg mude nt..isk3..x nkla smpi mcm 2 skali..klu blh aku nk sht mcm org len.brla hdp sntiase ceria n hepi..sbg kesimpulan utk blog aku mlm ni, jgn mrh lame2..nt cpt tue n pastikan hdp kte sentiase dlm keadaan gmbra wlupn diuji dgn pelbagai kerenah org..so, rnung2kan & slmt beramal..hee..thats all..tq =)

2 comments: